Beheersing consumentenirritatie telemarketing
De e-learning Beheersing consumentenirritatie telemarketing is een multimediaal programma dat telemarketing medewerkers helpt trainen op het herkennen en beheersen van consumentenirritatie.


Voor wie is deze E-learning?
Met Beheersing consumentenirritatie willen we een positieve bijdrage leveren aan de vermindering van consumentenirritatie door telemarketing. Aan de hand van veelvoorkomende praktijksituaties leggen wij uit hoe het wel en niet moet. De e-learning Beheersing consumentenirritatie telemarketing is geschikt voor alle telemarketingmedewerkers binnen uw organisatie.
Wat bieden wij u aan:
In de e-learning Beheersing consumentenirritatie telemarketing worden medewerkers getraind op het herkennen en beheersen van consumentenirritatie. Ook leggen we veelvoorkomende praktijksituaties uit.
Wat moet je weten?
In dit hoofdstuk schetsen wij de achtergrond van deze e-learning en leggen wij uit waarom bepaalde situaties leiden tot consumentenirritatie.
Waar gaat het vaak mis?
In dit hoofdstuk behandelen wij de praktijksituaties die de meeste consumentenirritatie opleveren.
Waarop kan jij letten?
In dit hoofdstuk geven wij handvatten aan uw medewerker voor het herkennen en beheersen van consumentenirritatie.

Alle voordelen op een rij:
Basiskennis eenvoudig uitgelegd
De inhoud van onze programma’s wordt samengesteld met en door consultants die de praktijk van dichtbij meemaken. Uw medewerkers worden in voor hen begrijpelijke taal getraind.
Directe toetsing
Uw medewerkers worden laagdrempelig getraind en getoetst in kennis van toepasselijke wet- en regelgeving voor klantcontact en privacy.
Een certificaat na afloop
Uw medewerkers ontvangen na afloop een bewijs van deelname en zijn aantoonbaar getraind. Indien gewenst is er optioneel de mogelijkheid tot een formele toetsing van de kennis betreft wet- en regelgeving, hiermee kan het DMCC certificaat worden behaald.
Beheersing consumentenirritatie telemarketing
Vraag hier uw offerte aan

Programma's: | |
---|---|
Aantal gebruikers: | |
Prijs | Op aanvraag |
Deze gegevens hebben we nog van u nodig:
Bedankt voor uw aanvraag
We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.