E-learning

Beheersing consumenten­irritatie telemarketing

De e-learning Beheersing consumentenirritatie telemarketing is een multimediaal programma dat telemarketing medewerkers helpt trainen op het herkennen en beheersen van consumentenirritatie.

Ontdek wat er in dit pakket zit
Introductie

Voor wie is deze E-learning?

Met Beheersing consumentenirritatie willen we een positieve bijdrage leveren aan de vermindering van consumentenirritatie door telemarketing. Aan de hand van veelvoorkomende praktijksituaties leggen wij uit hoe het wel en niet moet. De e-learning Beheersing consumentenirritatie telemarketing is geschikt voor alle telemarketingmedewerkers binnen uw organisatie.

inhoud

Wat bieden wij u aan:

In de e-learning Beheersing consumentenirritatie telemarketing worden medewerkers getraind op het herkennen en beheersen van consumentenirritatie. Ook leggen we veelvoorkomende praktijksituaties uit.

Wat moet je weten?

In dit hoofdstuk schetsen wij de achtergrond van deze e-learning en leggen wij uit waarom bepaalde situaties leiden tot consumentenirritatie.

Waar gaat het vaak mis?

In dit hoofdstuk behandelen wij de praktijksituaties die de meeste consumentenirritatie opleveren.

Waarop kan jij letten?

In dit hoofdstuk geven wij handvatten aan uw medewerker voor het herkennen en beheersen van consumentenirritatie.

Alle voordelen op een rij:

Basiskennis eenvoudig uitgelegd

De inhoud van onze programma’s wordt samengesteld met en door consultants die de praktijk van dichtbij meemaken. Uw medewerkers worden in voor hen begrijpelijke taal getraind.

Directe toetsing

Uw medewerkers worden laagdrempelig getraind en getoetst in kennis van toepasselijke wet- en regelgeving voor klantcontact en privacy.

Een certificaat na afloop

Uw medewerkers ontvangen na afloop een bewijs van deelname en zijn aantoonbaar getraind. Indien gewenst is er optioneel de mogelijkheid tot een formele toetsing van de kennis betreft wet- en regelgeving, hiermee kan het DMCC certificaat worden behaald.

Train uw medewerkers eenvoudig en snel!
vraag een offerte aan

Beheersing consumentenirritatie telemarketing

Vraag hier uw offerte aan

Stel uw pakket samen

Prijs op aanvraag
Vraag een offerte aan

Bij het versturen van dit formulier gaat u akkoord met onze voorwaarden. In onze privacy policy kunt u lezen hoe wij met uw gegevens omgaan.

Dit hebt u gekozen

Programma's:
Aantal gebruikers:
PrijsOp aanvraag

Deze gegevens hebben we nog van u nodig:

Vergeet niet de recaptcha uit te voeren
vraag offerte aan

Bij het versturen van dit formulier gaat u akkoord met onze voorwaarden. Zie onze privacy policy om te lezen hoe we met uw gegevens omgaan.

Bedankt voor uw aanvraag

We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.