Customer service en sales
In de e-learning Customer service en sales worden de wetten en regels voor de telefonische verkoop in duidelijke taal uitgelegd. Ook leggen we veelvoorkomende praktijksituaties uit. Het is geschikt voor Customer service en sales medewerkers voor wie het belangrijk is kennis te hebben van wet- en regelgeving op het gebied van telefonische verkoop.


Voor wie is deze E-learning?
Wervend en servicegericht klantcontact moet aan een toenemend aantal wettelijke eisen en andere regelgeving voldoen. De e-learning Customer service en sales is geschikt voor alle Customer service en sales medewerkers binnen uw organisatie.
Wat bieden wij u aan:
In de e-learning Customer service en sales worden de wetten en regels voor de telefonische verkoop in duidelijke taal uitgelegd. Ook leggen we veelvoorkomende praktijksituaties uit. Ieder hoofdstuk behandelt een bepaald wetsgebied.
Telecommunicatiewet
In dit hoofdstuk behandelen wij verkort de belangrijkste regels uit de Telecommunicatiewet. De regels gelden voor ongevraagde telefoontjes met een commercieel, charitatief of ideëel oogmerk. In specifieke situaties kunnen de regels ook voor inbound gesprekken gelden. Daarom is het belangrijk de basis van deze wet te kennen.
Regels voor Verkoop op afstand
In dit hoofdstuk leggen wij aan uw medewerkers de toepasselijke regels op Verkoop op afstand uit. Koopt een consument een product of dienst via internet of via de telefoon? Dan wordt dat een koop op afstand genoemd. Welke informatieverplichtingen gelden er? En wat houden de bedenktermijn en het schriftelijkheidsvereiste in?
Wet oneerlijke handelspraktijken
Dit hoofdstuk gaat over de Wet oneerlijke handelspraktijken. De Wet oneerlijke handelspraktijken beschrijft welke verkooppraktijken misleidend en agressief zijn en daarom verboden. Wat zijn oneerlijke of agressieve handelspraktijken? En wat is een duidelijke en eerlijke voorlichting?
Algemene Verordening Gegevensbescherming
In dit hoofdstuk staan wij stil bij de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). In de AVG zijn de regels voor verwerking van persoonsgegevens vastgelegd.

Alle voordelen op een rij:
Basiskennis eenvoudig uitgelegd
De inhoud van onze programma’s wordt samengesteld met en door consultants die de praktijk van dichtbij meemaken. Uw medewerkers worden in voor hen begrijpelijke taal getraind.
Directe toetsing
Uw medewerkers worden laagdrempelig getraind en getoetst in kennis van toepasselijke wet- en regelgeving voor klantcontact en privacy.
Een certificaat na afloop
Uw medewerkers ontvangen na afloop een bewijs van deelname en zijn aantoonbaar getraind. Indien gewenst is er optioneel de mogelijkheid tot een formele toetsing van de kennis betreft wet- en regelgeving, hiermee kan het DMCC certificaat worden behaald.
Customer service en sales
Vraag hier uw offerte aan

Programma's: | |
---|---|
Aantal gebruikers: | |
Prijs | Op aanvraag |
Deze gegevens hebben we nog van u nodig:
Bedankt voor uw aanvraag
We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.