sector

Klantcontact in het algemeen

Organisaties communiceren op grote schaal aan de telefoon, face to face, online of schriftelijk met consumenten om deze aan zich te binden. Wervend en servicegericht klantcontact moet aan een toenemend aantal wettelijke eisen en andere regelgeving voldoen. Met de WWJZ programma’s krijgt u grip op de continu veranderende regels van telemarketing.

Ontdek wat er in deze e-learning zit
Enthousiaste gebruikers van Weetwatjezegt
Essent
Amnesty international
DPG Media
APG

E-learning

Om organisaties te helpen compliance in klantcontact goed te waarborgen, hebben wij e-learnings ontwikkeld die per wervingskanaal én sector zijn toegespitst op relevante wet- en regelgeving. Kennis over deze wet- en regelgeving zijn de randvoorwaarden om compliance in het klantcontact goed te borgen. U kunt daarbij denken aan de volgende wet- en regelgeving:

  • Telecommunicatiewet
  • Regels voor Verkoop op afstand
  • Regels voor Verkoop buiten de verkoopruimte
  • Wet oneerlijke handelspraktijken
  • Gedragscode Telemarketing
  • Gedragscode Fieldmarketing
  • Algemene Verordening Gegevensbescherming

Bewustwording

Medewerkers die de e-learnings volgen die leren hoe ze wet- en regelgeving kunnen toepassen in hun klantcontact en gesprekken. Ze ontwikkelen het benodigde bewustzijn en leren situaties te herkennen waar compliance vraagstukken spelen. Compliant werken voorkomt boetes. En het draagt bij aan een positieve merkbeleving van de organisatie en een beter imago van klantcontact.

inhoud

Wat bieden wij u aan:

Met het Energie Compliance pakket haalt u alle benodigde kennis in huis met bij de functie passende bewustwordingsprogramma’s:

Telemarketing

In de e-learning Telemarketing worden de wetten en regels voor telemarketing in duidelijke taal aan uw medewerker uitgelegd. Ook leggen we veelvoorkomende praktijksituaties uit. Ieder hoofdstuk behandelt een bepaald wetsgebied.

Meer weten?

Deur- en straatverkoop

Dit programma richt zich op deur- en straatverkoop. De wetten en regels voor deur- en straat verkoop worden in duidelijke taal aan uw medewerker uitgelegd. Ook leggen we veelvoorkomende praktijksituaties uit. Ieder hoofdstuk behandelt een bepaald wetsgebied.

Meer weten?

Customer service en sales

In de e-learning Customer service en sales worden de wetten en regels voor de telefonische verkoop in duidelijke taal uitgelegd. Ook leggen we veelvoorkomende praktijksituaties uit. Ieder hoofdstuk behandelt een bepaald wetsgebied.

Meer weten?

Aanbod op maat

De e-learning Aanbod op maat legt uit, hoe en wanneer het aanbod op maat in praktijk uitgevoerd moet worden.

Meer weten?

Beheersing consumentenirritatie telemarketing

In de e-learning Beheersing consumentenirritatie telemarketing worden medewerkers getraind op het herkennen en beheersen van consumentenirritatie. Ook leggen we veelvoorkomende praktijksituaties uit.

Meer weten?

Alle voordelen op een rij:

Basiskennis eenvoudig uitgelegd

De inhoud van onze programma’s wordt samengesteld met en door consultants die de praktijk van dichtbij meemaken. Uw medewerkers worden in voor hen begrijpelijke taal getraind.

Directe toetsing

Uw medewerkers worden laagdrempelig getraind en getoetst in kennis van toepasselijke wet- en regelgeving voor privacy.

Een certificaat na afloop

Uw medewerkers ontvangen na afloop een bewijs van deelname en zijn aantoonbaar getraind. Indien gewenst is er optioneel de mogelijkheid tot een formele toetsing van de kennis betreft wet- en regelgeving, hiermee kan een certificaat worden behaald.

Train uw medewerkers eenvoudig en snel!
vraag een offerte aan

Ook benieuwd naar onze andere thema's?


Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen?
Vul onderstaande gegevens in en ontvang onze nieuwsbrief.

Door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief geeft u ons toestemming om u maximaal één keer per maand op de hoogte te houden van zowel onze dienstverlening als relevant nieuws. Toch geen interesse meer? Dan kunt u zich gemakkelijk afmelden via de link onderaan onze e-mails.