sector

Klantcontact en loterijen

De kansspelmarkt liberaliseert. En dat merken loterijen: steeds meer aanbieders dingen naar de gunst van deelnemers. Tegelijk ligt de sector onder het vergrootglas bij de Kansspelautoriteit, de Autoriteit Consument en Markt en de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat heeft impact op de manier waarop loterijen loten verkopen, spelers werven en behouden. Consumenten moeten goed geïnformeerd worden over prijzen en winkansen en er mag niet aangezet worden tot overmatige deelname.

Ontdek wat er in deze e-learning zit
Enthousiaste gebruikers van Weetwatjezegt
Essent
Amnesty international
DPG Media
APG

E-learning

Om organisaties te helpen compliance in klantcontact goed te waarborgen, hebben wij e-learnings ontwikkeld die per wervingskanaal én sector zijn toegespitst op relevante wet- en regelgeving. Kennis over deze wet- en regelgeving zijn de randvoorwaarden om compliance in het klantcontact goed te borgen. U kunt daarbij denken aan de volgende wet- en regelgeving:

  • Telecommunicatiewet
  • Sectorregels voor de werving voor kansspelen;
  • Wet oneerlijke handelspraktijken
  • Gedragscode Telemarketing
  • Gedragscode Fieldmarketing
  • Algemene Verordening Gegevensbescherming

Bewustwording

Medewerkers die de e-learnings volgen die leren hoe ze wet- en regelgeving kunnen toepassen in hun klantcontact en gesprekken. Ze ontwikkelen het benodigde bewustzijn en leren situaties te herkennen waar compliance vraagstukken spelen. Compliant werken voorkomt boetes. En het draagt bij aan een positieve merkbeleving van de organisatie en een beter imago van klantcontact.

inhoud

Wat bieden wij u aan:

Met de verschillende bewustwordingsprogramma’s haalt u alle benodigde kennis in huis passend bij de functie:

Telemarketing

Een programma waarin kennis is vastgelegd van alle op telemarketing toepasselijke wet- en regelgeving.

Deur- en straatverkoop

Een compact programma waarin kennis is vastgelegd van alle op deur- en straatverkoop en retailverkoop toepasselijke wet- en regelgeving.

Beheersing consumentenirritatie Telemarketing

Een multimediaal programma dat telemarketing medewerkers helpt trainen op het herkennen en beheersen van consumentenirritatie.

Alle voordelen op een rij:

Basiskennis eenvoudig uitgelegd

De inhoud van onze programma’s wordt samengesteld met en door consultants die de praktijk van dichtbij meemaken. Uw medewerkers worden in voor hen begrijpelijke taal getraind.

Directe toetsing

Uw medewerkers worden laagdrempelig getraind en getoetst in kennis van toepasselijke wet- en regelgeving voor privacy.

Een certificaat na afloop

Uw medewerkers ontvangen na afloop een bewijs van deelname en zijn aantoonbaar getraind. Indien gewenst is er optioneel de mogelijkheid tot een formele toetsing van de kennis betreft wet- en regelgeving, hiermee kan een certificaat worden behaald.

Train uw medewerkers eenvoudig en snel!
vraag een offerte aan

Ook benieuwd naar onze andere thema's?


Wilt u onze nieuwsbrief ontvangen?
Vul onderstaande gegevens in en ontvang onze nieuwsbrief.

Door u in te schrijven voor onze nieuwsbrief geeft u ons toestemming om u maximaal één keer per maand op de hoogte te houden van zowel onze dienstverlening als relevant nieuws. Toch geen interesse meer? Dan kunt u zich gemakkelijk afmelden via de link onderaan onze e-mails.