Klantcontact en loterijen
De kansspelmarkt liberaliseert. En dat merken loterijen: steeds meer aanbieders dingen naar de gunst van deelnemers. Tegelijk ligt de sector onder het vergrootglas bij de Kansspelautoriteit, de Autoriteit Consument en Markt en de Autoriteit Persoonsgegevens. Dat heeft impact op de manier waarop loterijen loten verkopen, spelers werven en behouden. Consumenten moeten goed geïnformeerd worden over prijzen en winkansen en er mag niet aangezet worden tot overmatige deelname.
Ontdek wat er in deze e-learning zit

E-learning
Om organisaties te helpen compliance in klantcontact goed te waarborgen, hebben wij e-learnings ontwikkeld die per wervingskanaal én sector zijn toegespitst op relevante wet- en regelgeving. Kennis over deze wet- en regelgeving zijn de randvoorwaarden om compliance in het klantcontact goed te borgen. U kunt daarbij denken aan de volgende wet- en regelgeving:
- Telecommunicatiewet
- Sectorregels voor de werving voor kansspelen;
- Wet oneerlijke handelspraktijken
- Gedragscode Telemarketing
- Gedragscode Fieldmarketing
- Algemene Verordening Gegevensbescherming
Bewustwording
Medewerkers die de e-learnings volgen die leren hoe ze wet- en regelgeving kunnen toepassen in hun klantcontact en gesprekken. Ze ontwikkelen het benodigde bewustzijn en leren situaties te herkennen waar compliance vraagstukken spelen. Compliant werken voorkomt boetes. En het draagt bij aan een positieve merkbeleving van de organisatie en een beter imago van klantcontact.

Wat bieden wij u aan:
Met de verschillende bewustwordingsprogramma’s haalt u alle benodigde kennis in huis passend bij de functie:
Telemarketing
Een programma waarin kennis is vastgelegd van alle op telemarketing toepasselijke wet- en regelgeving.
Deur- en straatverkoop
Een compact programma waarin kennis is vastgelegd van alle op deur- en straatverkoop en retailverkoop toepasselijke wet- en regelgeving.
Beheersing consumentenirritatie Telemarketing
Een multimediaal programma dat telemarketing medewerkers helpt trainen op het herkennen en beheersen van consumentenirritatie.

Alle voordelen op een rij:
Basiskennis eenvoudig uitgelegd
De inhoud van onze programma’s wordt samengesteld met en door consultants die de praktijk van dichtbij meemaken. Uw medewerkers worden in voor hen begrijpelijke taal getraind.
Directe toetsing
Uw medewerkers worden laagdrempelig getraind en getoetst in kennis van toepasselijke wet- en regelgeving voor privacy.
Een certificaat na afloop
Uw medewerkers ontvangen na afloop een bewijs van deelname en zijn aantoonbaar getraind. Indien gewenst is er optioneel de mogelijkheid tot een formele toetsing van de kennis betreft wet- en regelgeving, hiermee kan een certificaat worden behaald.