Ga naar de inhoud

Waarom deze bedrijven WWJZ kiezen


Aantoonbaar getraind
Begrijpelijk & praktisch
Gericht op de organisatie
DMCC Group - Training

Privacy e-learning programma's WWJZ

Wij leggen de basisregels voor privacy uit in makkelijke taal. Onze e-learning vertaalt de juridische theorie naar de praktijk van de fondsenwerver, marketeer of klantenservice medewerker.

We geven antwoord op vragen als: hoe ziet een goede opt-in eruit? En wat moet ik doen bij een inzageverzoek? De e-learnings kunnen indien gewenst aangepast worden op uw praktijk.

DMCC Group - Training 1

Klassikale privacy trainingen

Een goede klantenservice of service center is een visitekaartje van een organisatie. Goed getrainde medewerkers kunnen vragen en klachten kundig afhandelen. Oók de lastige vragen over privacy.

Zonder kennis van privacywetgeving is het ook voor marketeers en fondsenwervers bijna onmogelijk geworden verantwoord persoonsgebonden data te gebruiken. Tijdens een klassikale training worden uw medewerkers in 1 dag goed op de hoogte gebracht van de actuele wetten en regels omtrent de privacywetgeving. Want pas als u weet wat niet mag, weet u ook wat wel is toegestaan.

 

 

O nee, wij hebben te maken met een datalek! Wat moet ik nu doen?
Jitty van Doodewaerd
Hoe te handelen bij een datalek leggen wij u op een begrijpelijke manier uit in onze privacy trainingen.
Welke informatieverplichtingen gelden er voor telefonische verkoop?
Jitty van Doodewaerd
Wij leggen de basisregels voor telemarketing gemakkelijk uit en vertalen de juridische theorie naar de praktijk.

Voldoende kennis van wet- en regelgeving?

Met onze e-learning en training leggen wij wet- en regelgeving voor privacy en consumentenbescherming op een begrijpelijke en praktische manier uit.

Vraag vrijblijvend een demo aan

Interesse in onze trainingen?

Bespreek de mogelijkheden voor uw organisatie.

Neem contact op