Telemarketing
In de e-learning Telemarketing worden de wetten en regels voor telemarketing in duidelijke taal uitgelegd. Ook leggen we veelvoorkomende praktijksituaties uit. Het is geschikt voor medewerkers voor wie het belangrijk is basiskennis te hebben van wet- en regelgeving op het gebied van telemarketing. Zowel voor de energiesector als fondsenwerving.


Voor wie is deze E-learning?
Organisaties communiceren op grote schaal aan de telefoon, face to face, online of schriftelijk met consumenten om deze aan zich te binden. Wervend en servicegericht klantcontact moet aan een toenemend aantal wettelijke eisen en andere regelgeving voldoen. De e-learning Telemarketing is geschikt voor alle telemarketingmedewerkers binnen uw organisatie.
Wat bieden wij u aan:
In de e-learning Telemarketing worden de wetten en regels voor telemarketing in duidelijke taal aan uw medewerker uitgelegd. Ook leggen we veelvoorkomende praktijksituaties uit. Ieder hoofdstuk behandelt een bepaald wetsgebied.
Telecommunicatiewet
In dit hoofdstuk behandelen wij de belangrijkste regels uit de Telecommunicatiewet. De regels gelden voor ongevraagde telefoontjes met een commercieel, charitatief of ideëel oogmerk. Dus voor gesprekken waarin u iets wilt verkopen, een donateur wilt werven of waarin u donaties werft voor een politieke partij.
Regels voor Verkoop op afstand
In dit hoofdstuk leggen wij aan uw medewerkers de toepasselijke regels op Verkoop op afstand uit. Koopt een consument een product of dienst via internet of via de telefoon? Dan wordt dat een koop op afstand genoemd. Welke informatieverplichtingen gelden er? En wat houden de bedenktermijn en het schriftelijkheidsvereiste in?
Wet oneerlijke handelspraktijken
Dit hoofdstuk gaat over de Wet oneerlijke handelspraktijken. De Wet oneerlijke handelspraktijken beschrijft welke verkooppraktijken misleidend en agressief zijn en daarom verboden. Wat zijn oneerlijke of agressieve handelspraktijken? En wat is een duidelijke en eerlijke voorlichting?
Gedragscode Telemarketing
In dit hoofdstuk wordt de Gedragscode Telemarketing behandeld. Wat zijn de geboden en verboden volgend uit de code en gedragscode? Welke training en toetsing dient een agent te ontvangen? En welke branche afspraken gelden ter bevordering van transparantie?
Algemene Verordening Gegevensbescherming
In dit hoofdstuk staan wij stil bij de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG). In de AVG zijn de regels voor verwerking van persoonsgegevens vastgelegd.

Alle voordelen op een rij:
Basiskennis eenvoudig uitgelegd
De inhoud van onze programma’s wordt samengesteld met en door consultants die de praktijk van dichtbij meemaken. Uw medewerkers worden in voor hen begrijpelijke taal getraind.
Directe toetsing
Uw medewerkers worden laagdrempelig getraind en getoetst in kennis van toepasselijke wet- en regelgeving voor klantcontact en privacy.
Een certificaat na afloop
Uw medewerkers ontvangen na afloop een bewijs van deelname en zijn aantoonbaar getraind. Indien gewenst is er optioneel de mogelijkheid tot een formele toetsing van de kennis betreft wet- en regelgeving, hiermee kan het DMCC certificaat worden behaald.
Telemarketing
Vraag hier uw offerte aan

Programma's: | |
---|---|
Aantal gebruikers: | |
Prijs | Op aanvraag |
Deze gegevens hebben we nog van u nodig:
Bedankt voor uw aanvraag
We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.